Friday, March 20, 2009

Eh, bior betoi...!

Semalam aku & hubby pergi klinik pakar kanak-kanak untuk bawak Adam further check up..Lepas balik dari klinik, kite kami pergi ke World of Babies untuk beli toys kat Adam..
Pas dah nak balik tu, kami planned nak dinner kat McD..sebelum nak smpai ke McD tu, kami kena lalui satu roundboard yang memang boleh nampak jelas la McD dari atas jalan raya..tetiba, Hubby cakap "eh, kosong la McD!"
Aku cam bit blur..napenye kalau kosong pon? dalam hati aku, lagi la bes..kalau tidak selalunyer, memang kena beratur panjang and nak dapat tempat duduk pun payah..itu pon kalau dapat mesti dekat dengan tmpat basuh tangan..sedangkan McD Rawang ni, agak besar la sebab dia ade outdoor & indoor..
"Nape abang heran lak?" aku tanye la untuk kepastian..
"abang lupe la..kite makan kat tempat lain la" hubby ajak..aku pon baru teringat..
Rupenye, skang ramai org kat Rawang ni menyahut cabaran untuk pulaukan produk keluaran US..Eh, bior betoi..orang betul-betul buat..
Hmm ingatkan arini nak lunck kat McD nak mkn yang 5.95 tu..tapi, aku pon nak menyahut cabaran gak..tp bagi aku la kan, kalau kite kat sini beriya pulaukan la ape la tapi kalau Hamas & Fattah tak bersatu sampai bila pon tak abis..kalau deorang bersatu, kejap je deorang leh 'makan' Israel bangsat tu..
Suatu hari Malaysia pun akan jadi camtu kalau kite tak bersatu..
So, bersatu teguh, bercerai abislah etnik kite..hehehhe

No comments: