Sunday, November 9, 2008

pose from my side
pose from hubby's side

A wife..




Saya berkahwin dengan lelaki pilihan hati pada 17.11.2006..Dengan wang hantaran sebanyak RM9***.** dan mas kawin sebanyak RM501.00, segalanya berjalan lancar dan dengan sekali lafaz, saya menjadi miliknya sampai sekarang ni.


Tidak lama lagi, masuklah 2 tahun tempoh perkahwinan ini. Macam-macam yang kami tempoh bersama..bittersweets of life ni, biaser la..marah-marah sayang ler katakan..ape-ape pun, saya bahagia dengan suami saya.


Majlis yang sederhana tapi meriah di kedua-dua belah pihak..thanx to all friends yang sudi datang tak kira side mane pun janji datang untuk memeriahkan majlis kami..alhamdulliah..


Setakat ini, dah macam-macam resipi saya belajar. Tujuannya untuk memikat hati suami..ye lar, nak amik ati suami dengan memberinya makan makanan yang dimasak sendiri..tapi kadang-kadang, kami makan gak la kat luar..kang asik makan kat umah, orang kate save budjet plak..hahahaha!!


K la, sampai sini dulu..nanti type blogging lagi..


tata...

No comments: