Thursday, April 30, 2009

Vacation mode..

kene ke gambar ni dengan post ni? bedal aje lah

Hari ni, datang kerja memang aku asik pikir pasal nak pergi bercuti je..tak sabau lak rasenyer nak g melakau..hahahaha...dah testing berbahasa org Melaka nih..
Ella, bagi maps camne nak g tempat ABC yang sodap tu..aku pon nak try la..alang2 dah sampai..
Malam ni nak packing..ee tak sabau la nak menenangkan pala hotak aku yang serabut ni..

'Selamat hari Buruh' untukmereka yang makan gaji.

'Selamat bercuti' untuk yang pergi bercuti.

'Selamat meluangkan masa di rumah' untuk mereka yang kuat bekerja.

3 comments:

Ella said...

over nye "melakau".... hahaha!

nnt ko gi bandar melaka kat bangunan merah tu, pastu ko nmpk sungai, ko lintas sungai tu. nnt ko akan nmpk satu jalan nama dia jonker walk atau dlm bahasa melayu nye, jln hang jebat. nama kedai ialah jonker dessert no. 88. selamat mencoba!

cuci mata said...

beb sowi,aku maybe g gak melaka pastu kitaorg lajak g johor..maybe lepak kat tanjung balau..xtau la rancangan nya..sume main redah je..biasa la tu..pg2 sok memembe aku dtg kumpul umah aku dulu.aku pon penin..

saifulyana said...

ella: okies..aku coba

A for A'ishah: takpe la..nanti jumpe sane la..ape2hal calling2.aku stay kat the emperor hotel..mlm kite makan kt Umbai nak? femes tmpat tu dgr citer..