Monday, May 4, 2009

I lost my...

Yang aku pakai kat tangan tu..


silver bracelet.. (04.2006 - 05.2009)

Tatau katne hilang. Tapi aku rase aku tertinggal di hotel. Seingat aku, kali terakhir aku pakai adalah before aku bawak Adam pergi swimming pool. Aku letak atas rak freezer & coffe maker..tpi macam mane boleh tak perasan mase packing nak balik. kemungkinan tak perasan adalah sangat nipis sebab aku siap kemaskan sampah2 atas rak tu..tak pun, aku letak di atas rak untuk letak laguage..ntahlah..kalau dah tader rezeki tu, memang depan mata pon jadi tak nampak.

Aku called housekeeping hotel tu, tapi deorang cakap tak jumpe..ala kalau jumpe pon, mesti la housekeeper tu dah rembat. Benda cantik plak tu..huhuhuuuuuuuu..sedihnyer aku..dah tak leh dapat patern rantai tangan yang cmtu dah..aku harap orang yang jumpa dan rembat tu dapat menjaganya dengan baik macam aku jaga dia..Im gonna miss u, my fav. bracelet!


Touch 'n' Go

Kad touch 'n'go ni aku sedar dah tader mase lagi 500meter nak masuk tol Ayer Keroh mase on the way balik. Aku ingatkan, Epoi letak tempat dia balik pas dah slot hari tu (mase datang) rupenyer ntah mane dia letak. Geram gak aku..tu kadang2 aku hangin kalau orang tak systematic ni..tengok, dah jadi camni sape yang susah?? aku gak..kalau kad kosong je takper la..ni ade baki lagi RM25.40..memang raye hindu la sape yang jumpe tu..Kad tu plak aku gune untuk hari2 pergi kerja..sib bek tak top up RM100..ishk, kalau tak, mau tak bercakap aku dengan Epoi seminggu..Cari dalam kereta memang tader..kat hotel tatau la..sape la suruh dia kuarkan kad tu..bukan boleh buat kredit kad pon..memang gune untuk kat kereta, letak je la dalam kereta..nape nak kuarkan dari tempat dia?..eee sabo je la aku ni..

Bercuti di Melaka memang bes even jem ke, ramai orang ke..tak kisah..tapi yang bes sebab bercuti satu family (me, Epoi & Adam)..Cuma, tu la..bila ade barang yang hilang, aku rase cam spoilt kan plak kebesan aku..hmm nak wat camne dah tader rezeki..huhu :(

No comments: