Monday, May 10, 2010

I'm back!!!

dah lamanye xmenulis..rasa kekok plak..hehehe..kalo di office asik tekan keyboard numbers je..yang pasti, saya sgt rindu utk menulis lagi..one of my interest..!

hampir sebulan xmenulis doesn't mean saya xmengikuti perkembangan kawan2 yg lain..sy curik2 mase utk membaca but xsempat nk komen pon..kadg2 senyum sendiri sbb ade cerita kawan2 blog yg lain same dgn cerita yg sy nak share..hehehe..

Mcm2 berlaku pada hidup saya spjg sebulan..namun xsempat nak share dgn kawan2 sbb sy terlalu bz dgn final exam..but saya nak sinopsis kan sikit la so that anda still dpt capture dlm memori saya..heheeheh..

Office....

mcm biase politik kerja..pekerja2 kilang yg bodoh lg sombong..minah jawa engineering yg perasan bagus..org cina yg putar belit...BUT still ade mate yg sekepala..seriously, korang xleh imagine ape yg sy lalui ditempat kerja..sabar je la ek...

Rumahtangga...

Syukur dpt suami mcm hubby saya...sgt memahami...byk membantu sy dlm soal rumahtangga..dia excuse kan sy dr masak, dia basuh baju2..kemas umah..jaga Adam kadg2 mase sy g kelas..hantarkan sy pergi exam (apply cuti)..bawak sy pergi jln2 utk hilangkan penat..cuma kadg2 sy ni jenis 'berangin' kadg2 cari pasal dgn hubby..maaf ye sayang...

Study...

Carry mark sgt memberansangkan..mcm xcaya je..hehehe..padahal saya espect yg single student bleh get higher coz deorg xde menda nak pikir2..blaja je la but sykur pada Allah atas kejayaan..well, carry mark ni kire membantu la gak kan..
4 subject for this semester..1 presentation (no exam), 2 subjects 3 crd hrs and 1 subject 4 crd hour..presentation ok la..subject yg 4 crd hrs pon sgt bes..apa yg espect sume kuar...but yg lagi 2 subject ni xsure..tp sy dpt jawab sume cuma xtau betul ke x..heheheh..
doa2 la dpt yg terbaik...amin..

sosial life..

agak kurang dek krn commitment pd study ni..tp skang dah ok dah..bleh layan blk...lepas ni nak share story yg bes2 dgn korang..tunggu je la....dahhh!

No comments: