Wednesday, September 9, 2009

Alhamdulillah...

Akhirnya, Allah S.W.T telah membuka hati aku utk...tuuuttt..heheheh..takleh tau lagi..surprise tau! Tapi yang pastinyer, aku memang sudah bersedia menerimanya dan menghadapinya hingga akhir nanti...moga-moga dgn keputusan aku ni, akan bertambahla rezeki aku..insyallah..

Suspen tak korang? haa..aku tau dah ape dlm pale otak korang tu...hehehe..ntah betul ke tidak tekaan korang tu..biarlah ianya rahsia dulu..dah confirm nanti, aku announce ek..

Mesti rmai yang cakap congrats kt aku..hahahahah!!!

Cuma, pembahagan masa yang penting..perlu dapat tips dari mereka2 yg berpengalaman..bukan senang nak handle nanti..

Ape2 pon, aku berharap agar rezeki aku ade untuk ''Itu''..

K la, bye...

1 comment:

Shu said...

hihihihihihi... good2.. takmo ucap tahniah lagi sampai dah positive. tapi nak ucap syabasssssssssssss bete!!! hihi.