Wednesday, September 30, 2009

Kesudahannya..

Aku memang tak suka nak tuka2 keje..letih sgt..but kalo aku duk umah je lagi letih..hubby told me that..he dont mind if Im working but if I stay being a housewife..it's his pleasure actually.. he still affordable to pay me a nafkah if im not working,anyway..it's just my soul..hahahah..my soul tak leh stay kat umah lama2..I cepat boring..
I need a social life too..and I only get it when im working..
But, for a meantime..I stay at home untill get any suitable and reasonable offer. Hopefully, the offers will come before I get bored by staying at home..hahaha!!
Owh, sok ade interview at nearby company..pray for me everything going to be fine. The interviewes, speaking, my body language..sumelah! Amin..
And..Setakat ni, dah dapat 2 invitation for open house..tapi tak sure dapat pergi ke tak this weekend..hopefully dapat la..umah yg siang tu nak wat satay segala..umah yg malam tu nasi briani bagai..huh, must pegi nih..heheheh
K la, smpai sini dulu ek..tata...

No comments: