Thursday, September 17, 2009

Selamat Hari Raya...2009

Dikesempatan ini, aku nak mintak maaf pade semua kengkawan,sahabat, sedara dan semua yg mengenali diri aku ni..

Sesungguhnye, aku hanyalah manusia biasa..sering melakukan kesalahan samada sengaja atau tidak..Maaf ler kalo ade post yang buat korang kecik ati, terasa, sentap or whatever..yg penting rasa yg tak bes la..maafkan lah aku yek..

Semoga, raya kali ni, memberikan kenangan yg indah bersama org2 tersayang..Kalau blk kg, jgn lupa berhati-hati di jalan raya..

Lepas raya, rajin2 la buat open house yek..

Jemput la datang umah aku yg sederhana je ni..

Tahun ni, aku beraya di sebelah suami dahulu (Sitiawan)..raya kedua baru blk Pangkor and aku stay smpai hari Khamis..Jumaat aku dah ade di Rawang..Sebab Sabtu aku keje..gpon, nak menghias umah yg langsir belum digantung lagi..hehehe..

K la, selamat semuanye yek..dah

No comments: