Friday, October 23, 2009

Announcement!!!








I believe all of you knew about the new coming model of perodua's car..I myself looked at the picture of the new mpv..seriously, smart giler..

Bukan nak promot tak tentu pasal lak sbb kan hubby keje ngan perodua but memang smart la design dia. Techniclly, memang same ngan design Jepun but dah kalau msia version mesti la ade ubahsuai sikit la sbb msia ni ade tang sini sana design nyer tak leh same..

Name pon dah ade..tapi tak leh announce g..kang kena sue plak blog aku nih..eheheh..kang blk keje aku upload gambo dia yek..ala, kat youtube ade kalo tak silap..

So, sape2 yang bercadang nak beli kete thn depan, ha..ape kate korang tambahkan list jnis pacuan 4 roda yang korang tgh survey..tunggula kemunculannye pade Nov'09 ni..insyaallah memenuhi citarasa dan gaya anda..

2 comments:

>>EiN@>> said...

memang cntik jugak....tp nak sma myvi n viva je...ada iras n namapun perodua ye dak...aku memang tringin nk beli MPV tp tggu byar abis myvi ku dlula,duit xckup,hehe..aku dh dpt email ni slalu klo da kete bru mesti dpt tau awl jugak....lg 9thun kot aku bru bleh tmbh kete...actually bpe ribu MPV nih...husband aku da gak survey Chery utk abg dia...chery 80k+...tp sedap jugakla aku dh test drive..perodua memang best senang sparepart or pe2...

saifulyana said...

harga tatau lagi la, k.ina..nanti tye my hubby yek..