Thursday, October 1, 2009

Yey!

Tader ape yg lebih hepi dari hari ini..maybe sbb interview td berjalan sgt lancar. Alhamdullilah..syukur2..Tapi, terpulang pada rezeki la kan..aku dah usaha,doa..yang lain Allah S.W.T yg tentukan..Yang paling penting, tak tgk muka manager aku tu..tp yg tak bes nyer, td aku kol member ofis nak tanye pasal cheque gaji dah ade ke blom..bkn pe, sementara tak keje ni leh la aku g amik kan..sok, kalo dh keje susah lak..tiba2, membe aku kate, kalo nak cheque kena call manager aku tu? eh, apehal lak dia tu? bkn company dia pon..kot la kena call HR Manager ke logik gak..ishk, apeee laaa yg dia tak pueh ati lagi..kan aku dh benti, dia nak ape lagi..aku benti pon cara terhormat bkn main cabut je..
cuma semalam aku last memang tak jumpe dia sbb dia meeting..aku tggu gak smpai 5.45pm, tp dia tak blk ofis pon. Aku pon, blah la..dia rindu aku ler tu..hahahah!!! rindu nak mara2 and lecture kot..ala persetankan pasal dia..nanti aku kol la..

Ha..yg besnyer..aku nak dating lagi ngan cik abe mgu depan..hehehe(gelak dgn gatalnyer)..aktiviti tatau lgi la..yg pasti memang akan tgk movie..sbb yg tu je aktiviti yg bleh dibuat kalo Adam tader..takat shopping,makan2,jalan2..lebih syiok kalo Adam ade..harinye..maybe Rabu..ye lar kt TGV ade half price ticket..emm..mesti bes..kali ni, aku mesti snap ek..jgn iso..tunggu ler post pasal dating nanti ek..Insyallah..

Owh. congrats tu Ella & Iwan..dh jd papa & mama..cute liltle girl..nanti ade mase aku visit ek..(memang ade mase pon coz aku kan jobless skang)..depends on encik hubby ler yek..my words, is not easy being a parents..perlu lots of kesabaran...gud luck ek..

No comments: