Saturday, October 17, 2009

Berlalunya...

Bulan Syawal tanpa aku sedar. Sok dah ari terakhir. Syahdu rasenyer..Pasni kunjung-mengunjung memang kurang dah. Tahun depan, insyaallah..

Tadi, aku dapat jemputan utk ke umah terbuka yang aku kirakan sebagai yg terakhir kot. Sebab sok dah tader sape2 jemput pon. Rumah td adalah rumah seorang kakak senior yg keje di tempat keje baru aku. Memang aku rapat dgn dia. Sgt baik hati. Beliau juga adalah org pertama yg mengajak aku lunch same2 mase ari pertama keje. Dan sekarang kami ibarat kakak dan adik. Alhamdulillah..harap2 berkekalan silaturahim ini.

Umah dia kt Apartment Mawar,Bukit beruntung. Cantik umahnye. K.Umie masakkan laksa, makaroni goreng and nasi pon ade. Aku makan laksa & makaroni, hubby makan nasi. Memang sedap! lauk2 nasi putih pon sedp. Ikan keli masak cili padi, ikan bilis goreng and sayur campur. Memang kenyang la..Thanx, K.Umie..

Esok plak, me and my boy nak pergi umah K.umie lagi coz nak swimming kat situ. Tadi K.umie ade ajak but dah malam. So, postpone to esok la..Adam pon tamau masuk umah sbb asik nak main kat pool je..

Pas pada tu, we all terus je balik umah. Memang tatau nak pegi mane dah. agak boring la malam minggu kali ni. Pastu, umah aku pon beberapa org je yg dtg. itupon membe2 keje hubby. Membe2 aku tader saper nak dtg. Aku memang la tak buat open-house tapi tiap kali org datang aku mesti jamu 2-3 jenis juadah. Kecuali la yg datang tu main serbu je. Tau2 je dah bagi salam. Of coz la aku jamu air and biskut raye je..hehehe..

So, kengkawan..even raya ni dah abis sudi2 la datang umah yek. kot2 la lalu kat area2 rawang ni meh la singgah umah yek. Tapi ingat, call dulu tau..
Bila la Program sehati berdansa tu nak start..at least ada gak la program mlm minggu ni..K la, take care everyone!

4 comments:

>>EiN@>> said...

hiii yana........aku terjumpa blog hang ni tau dah sebulan+,kat fs dah xaktif ek maklumla org sume ber'fb.......hope boleh kita bersahabat kembali....rindu kat hg tau....

Shu said...

yana.. kami sooooooo sorry tak dapat gi khamis tu. I think you have heard the story already from your father. Nanti bila keadaan dah reda, kami akan cari masa ke rumah adam..

saifulyana said...

K.ina ke????rinduuuuuuunyerrrr...

saifulyana said...

Shu, its ok..saya phm..nanti dtg ek..