Friday, March 26, 2010

Aku dan hari ini..

The delegation visit from Thailand was going well..Director of sale has thank me for the effort of preparing everything..this is my 1st time involved in this kind of meeting especially international project..GOD! syukur dah lepas..

And we have good news for that..masuk project ni, company dah ade 5 confirm projects to be on..bila projek banyak..company bes pekerja pon bes..bonus incentive menanti kami..hehehe..dapat after project siap..owh, bonus ni bukan yg mcm tiap2 awal thn dapat tu yek..yg tu performance bonus..tu dikire thn lepas tp byr thn ni..bonus yg aku ckp ni, kalo ade je project besar2 memg pekerja akan diberikan reward..hehehe..mgkin 3bln dr basic..alhmdllah..syukur sgt!..

Mase nak prepare utk refreshments, aku kuar g rawang bank in cheque and g tesco..pegi kt King's cake beli fruit tat, egg tat and cheese tat..pastu pandan roll and sponge vanilla..pastu, beli kFC utk lunch..ye lar aku n k.zu xleh kuar lunch sbb delegation dijangkakan smpai kul 1.30pm..so, director give us some money for lunch..hmm..bes gak arini duit blanje xkuar pon..mkn pagi pon di taja oleh service tecnical manager..besnye keje kt company ni..

Blk umah masak kuah kegemaran hubby..tp hubby xberapa sihat plak..nak demam plak katanye..sib bek nasi bertambah 2 kali..dlm demam2 tu..hehehe..sian hubby terchenta ku..cepat baik ye sayang..mgu depan nak dating..
Adam plak ok and ceria je..bila aku picit2 badan papa dia, dia pon nak juga buat yg sama..such a clever boy!

tu je la pasal hari ni..pasal org sekeliling..aku tak kesah..ade yg terus berperangai mcm tu gak..dah jahil, jahil la jugak..ada yg makin baik..ada yg menjadi2 lak riak dan bangga dirinye..bagi aku, pegi mati la org mcm ni..br nak senang skit dah sembang mcm gempak sgt..aku dah rase dah kesenangan dunia yg sementara ni..tak menjanjikan ape2 pon..ala byk harta pon utang gak sume tu..ape sgt nak bangga dgn utang..bg aku biar aku tak senang sgt asalkan aku tido lena tak yah nak pikir2 nak cari duit nak idup senang,senang dan senang..or tidur xlena pikir nak cover utang2 yg ada..sudah2la tu..tinggal kudrat utk bekalan akhirat plak..ni nasihat la..xde niat sakit ati or hasad dengki..tp kalo org yg berperangai cm di atas ni, meman dia akan pikir yg aku ckp ni adlh satu hasad dengki..hmm..dah jahil tu kekal la kejahilannya..nauzubiilah..

No comments: