Sunday, March 7, 2010

Maulidur rasul..7/3/2010


Ni ler ustaz Fadhil..yg mendapat pendidikan di Yaman..

Nasib baik taman perumahan aku buat sambutan pada hari ni..at least tak la terkilan sgt aku nak sertai majlis2 agama mcm ni..ye la aritu mase maulidur rasul di seluruh dunia (26/2) aku kena keje..tak berkesempatan..arini aku tak lepas peluang..

Tapi agak terkilan takleh join smpai abis majlis coz Adam merengek nak susu and mengantuk..tp kire ok gak la Adam tak meragam sgt..dpt dgr ceramah yg agak menarik dri ustaz Hj.Fadhil..memg bes! aku bg 5/5 bintang pd beliau..saaaayaaanng sgt tak dpt dgr ceramah smpai abis..tp dr umah bleh dgr skit2 la sbb dkt je padang surau dgn umah aku..ok ler tu..sayup2 je dgr suara ustaz tu ceramah..

Ustaz siap nyanyi lagu hindustan, saloma, jamal abdillah..berzikir, berzanji..memang sgt mantap intipati nye..ketawa je dgr dia bercerita..sampaikan hubby blk (dia kena keje), aku siap smpaikan blk ape yg diceramahkan td..

No comments: