Thursday, March 25, 2010

Updates!

Lame sgt dah rasenye aku xupdate blog aku nih..busy memanjang..ahad ni ade test and assgment kena submit since this is the final class we meet..I am miserable currently...my face, brain, sosial life..mix together up..

My face: i dont know for how long i did not facial in correct way..mandi cuci2 ala kadar..selalunye duk dlm blk air kalo belek muke almost 10mins..tak cmpur mandi lagi..I noticed that my skin started nampak kusam..maybe tak cukup tidur or tidur yg xtentu masa..
Kat ofis dah jarang mekap la..kalo sempat, apply on but mostly not..

My brain: I could not think properly..sometime, confius..blur..of what am doing..subject ni tp pergi discuss dgn group subject lain..you know...like..your group pon tanye..eh, u talk about which chapter? oh my god!

Sosial life: luckly ade fb and blog ni..kalo x, rasenye dah kurang nk bercmpur..ade mase nak bahgi pada suami, anak, study,kerja..u guys tau x..until today, I still xcover up chapter for test this sunday..3-3 subject ade test..and I still xbuat ape2 / prepare utk test2 tu..i focus pada 3 assgment yg i dont know bile nak siap nye..sedangkan due nye juga ahad ni..

Sometime, mcm nak nangis...tatau nape..tp bile pikir berbaloinye..aku kuatkan semangat..Esok plak ade guest dtg dr thailand..aku yg prepare sumenye..meeting room, snacks, coffee..go to klia pick up the guest..bank in cheques..suppliers chased after the cheques..since my account manager bercuti, kerja aku bertmbun2..dah jd manager dah aku ni..HR lagi..luckly isnin depan ni cuti..lega rasenye..
and cant wait to go holiday this June..nak rehat sepuasnye! destination ade 2..tatau nak pg yg mane satu..ckp pasal holiday, mate aku dah terang blk..huhu..ape2 hal sblm nak berseronok tu, hadapilah final exam dulu yek..moga yg terbaik utk aku..amin..

No comments: