Sunday, March 7, 2010

Makan ikan bakar..

Actually tak plan nak pg sini..ingat nak g s.alam tgk adik aku and tru gwet world bwk adam manidi..tp tibe2 ujan plak..lebat gile..pastu kami tdo kt umah and kuar g s.alam kul 5 lbh..

Tibe2 ade kwn aku sms tye cmne nak g ikan bakar kt tjg harapan kalo dr s.alam..pas aku sms spupu aku tye cmne nak g sane, aku pon terdetik..eh, ape kate aku dinner kt sane je..bleh bwk adik aku sekali..last2 membe aku tak pg, kami yg pegi sane..membe aku tak jmpe jalan katenye..



Smentara tggu hidangan...sempat amik angin..memang kuat angin bertiup even ujan..


tak smpai lagi..ishk..lapo dah ni..


dah smpai...menu: Pari baka (1kg), udang& sotong goreng tepung, kankung belacan and tom yam udang & sotong..bes la!





Sempat lg Adam membeli-belah..tgk la dia..pilih sendiri..
sampai ade makcik2 yg lpk situ ketawa melihat gelagat adam..


termenung pas byr bill...hehehe..

Agak unit mkn kt situ..nk ikan or others seafood kena pilih sndiri..mcm beli ikan kt pasar la..pastu deorg timbang and tye nak msk pe..pastu kite duk kt table..pye la rmai org..dekat 1/2 jam br dpt mkanan..tu pon smpai berperingkat..ikan bako nye biaser je la..ade yg lg sedap aku penah mkn..air asam pon kureng..ptt la ada org order mknan lain cam steam,sweet sour..
kali ni, jalan2 cari mkn spent about RM200+++..adeh!!

2 comments:

cuci mata said...

beb,len kali nak makan seafood g bagan lalang,sepang..byk pilihan(dr ikan,ketam,sptpng,udang sampai ke kepah2 n pepahat) lg murah n sedap...

saifulyana said...

ek..t aku try..