Tuesday, May 19, 2009

I just dont get it!

Kenapa still ade orang yang berperangai 'zaman batu' di zaman yang cangih ni?

Ciri-ciri orang zaman batu:
1. Pentingkan diri
2. Poyo je..cam bagus la
3. Perasan lawa
4. Perasan hebat
5. Bila tanye tak jawab (especially sms - tapi kalau tanye soklan lain reply plak? bkn sbb xde credit)
6. Takleh terima kenyataan orang lain lebih skit dari dia
7. BERMUKA-MUKA
8. Mengutuk orang yang pernah berjasa dgn dia (contohnye bagi pinjam kete pastu bila dia pakai keta org tu rosak, dia kate tuan punye keta tu yang tak jage kete tu elok2 - bodoh ubi!)

hmm..ade ke korang yang tergolong dalam ciri-ciri di atas???

Lu Pikir lah terperinci...!

4 comments:

Ella said...

5. Bila tanye tak jawab (especially sms - tapi kalau tanye soklan lain reply plak? bkn sbb xde credit)

yg ni mcm tuju kat aku jek.. sori beb, aku lupe nak reply. siyess.. tp aku dah jwb kan td.. hehe!

ni apsal emo nih? something wrong?

saifulyana said...

bkn kt ko la, beb..ade la manusia yg kalo dia bace blog aku ni memg dia tau kena kat dia..sbb sume ciri2 tuju kat di..ko besfren aku..mane bleh idup zaman batu..heheheheh

ayusherly said...

ayark!marah beno ko babe!
yg aku tau aku tak penah pinjam keter ko kan..huhuhu

saifulyana said...

belom pinjam lg..heheheh..saje je..