Sunday, May 31, 2009

Me...dolu & kini...

Dolu-dolu...








Sekarang.....






Berbeza kan? kalo dah kawen ni memang byk la perbezaannye..aku dah kurang hang out dgn member2 dah..g mane2 dengan my son & hubby..
Tambah plak dah duk jauh di hujung selangor nih..lagi la payah nak jmpa membe2..
Contact pon dah jarang even byk benda nak story..
Tunggu la skit hari lagi..bila Adam dah besar skit, nanti aku akan lebih banyak masa nak hang out dgn membe2 yg dikasihi..
Shopping, talking, walking, laughing & ghossiping..owh, i miss that so much..!

5 comments:

Ella said...

gamba gathering tu kat umah sape?

ayusherly said...

yela gathering abad bile aku xde nih?hukhukhukk :(

saifulyana said...

ella: tu kat bkit merah..bes!

Ayu: abad 2007..yg ko takleh join tu la..komitmen byk sgt..heheeh

Anonymous said...

umah atun laa, mam ella..:P
nk book g tya atun k..family dier mmg wat sewa tak silap aku :P

ayu hang mmg...biler aku ajak ko tak ley pegi..pastu bisin lak :P

kiter gakz yg best kn..kan yana uit :P

p/s:pssst ayu..wawa pun dtg tau dgn bf dier :)

saifulyana said...

Cikaaluk: yup! bes giler la dayah..rugi ayu tak join kan ;)