Saturday, August 22, 2009

Cerita bersahur...

Mlm lagi aku dah excited..ala sumer org pon cmtu kan..excited nk bgn sahur..nak masak la..mcm2 lagi..Kul 10 sblm tidur aku dah masak nasi and kuah..Udang masak kunyit..hehehe..menu simple & mengenyangkan jd pilihan..

Kul 12.30am, aku terjaga..teringat la plak rupenyer aku tak setting alarm utk nak bgn sahur nanti..aku pon set la 4.30am..so, sempatla takat nak panas nasi,kuah and goreng ikan..

Pastu, aku terjaga at 3.20am..ceh, isau la takut terlepas plak..mane la tau kan..hehehe..sib baik belum g..aku tidur blk..

Pastu, alarm pon bunyi la..I should wake-up but aku just push stop and tidur blk..and hanya tersedar at 5.00am..Whatttttt????????

Alemak! aku rush goreng ikan dlm ms yg same panas nasi and kuah..goreng ikan pon guna api kuat..hahahahah!!!

Alhmdullilah..sempat sebelum imsak..tu la citer aku 1st sahur..skang ni, perut agak meragam sbb tak penah masuk mkanan pagi2 buta ni..

So, aku nak g tttuuuuutttt..jap ek..

Selamat berbuka ek..(Ceh,awalnye wish-takut tak sempat nak wish ptg nanti)

2 comments:

starz_kejora said...

nasib baik sedaq kul 5..klu kul 6 x ke haru dibuatnye...hehehe..
ape2 pn slamat berpuasa...

saifulyana said...

thanx,beb!