Saturday, August 15, 2009

A nite w/o hubby...

Memang bit bosan but at least aku dpt blogging gak :)

Mane encik hubby pg??

Main badminton la..mane lagi..frust katenye chong wei kalah..hehehe..hubby ade ajak ikut tgk dia main..selain boring tunggu je and mengawal hero kecik ku,Adam yg sgt suke masuk gelanggang org tgh main, sbb aku taknak pegi yg utama adalah minah yg suke copy-cat aku tu ade skali..dia tu selalu ikut je laki dia g mane..queen control kot. hahahah!!

Tadi pas msak nasi goreng utk si pintar aku tu, hubby pon siap2 nak pergi. Adam agak ketegangan sedikit td. Maklumla, sejak duk taska ni, dia makin rapat dgn papa dia. Tak leh nak berenggang skit..tp nasib baik skill memujuk aku telah mnyebabkan Adam reda and tak ingat pon papa dia pergi mana..pas mkn nasi Adam minum susu. Pastu,aku layan dia main jap.

Pas letih gelak sane,gelak sini..Adam pon tidur..aku plak soru sat..pastu ni yg blogging ni..selalu time2 camni tgh bermanja-manjaan dgn hubby..

Eh, mcm bunyi kete je..lor..hubby dh blk la..kejap je main mlm ni..maybe tak bape menjadi game mlm ni..hehehe..k la, nak bukak pintu utk dia..byeeee...

No comments: