Wednesday, August 5, 2009

tHe DinNer...

Disebabkan malam smlm aku tak dpt snap..malam ni aku snap..owh, mom & dad still at my house coz my brother(eddy) nak daftar utk ke Kolej esok..
Then, esok my parents akan balik..sunyi la pasni...huhu..

Hari ni, aku overtime coz nak wat closing account..smpai kul 7pm..balik rumah je tgk umah riuh rendah..aku lega skit..dlm sejam pastu, dinner is ready..hehehe...



Makan di bawah je baru sempoi...

Yup! memang bes dapat mkn bersila and ramai2 rebut nak amik lauk..owh, i miss that moment..dulu mase kecik2 camtu..skang dah tak dah..tgk la ayah aku..tak berbaju..paneh katenye..heheh..umah kecik je,yah..Dalam gambar ni, yang takder; adik aku(dia yg snap) & abang aku..tgh mandi(he's not feeling well)..

Let's check out the menussssss;

Menu malam ni..Fuh! mantop!

Kari ayam(was not in the pic sbb still atas dapur), sambal udang,Ikan goreng(menu wajib),ikan masin & telur masin..Jeles tak korang?? ngeh3x...



Sambal udang my mom..
close-up skit!


The dessertsss....Bes!

Final food sebelum burrrppp!!..Adik aku beli kek, coklat banana, blueberry cheese & marble cheese..durian chees??? dia tak beli..tak menarik katenye..ceh! jgn pandang pade rupe la..tp aku takder al sgt as long as marble cheese ade..heheh..thanx,eddy..

Esok aku tak dapat nak join hantar eddy ke kolej sbb cuti telah ditolak atas sbb sedang nak closing July account..sorry,ye..nanti bile2 akak dtg visit ek..

K la, smpai cni je..nak tdo la..sok kena stayback lagi..waaaaaa

No comments: