Monday, August 24, 2009

Jalan-jalan cari juadah...

Nak tau aku terserempak dgn sape?? dgn laki bini yg aku nyampah tu + poyo...

Aku and hubby jln2 la nak cari juadah berbuka posa nanti..ape yg kami beli? murtabak, kuih agar2 warna-warni, buah melaka, cucur udang,l kena laksa & mee kuah..

Dah beli semua tiba-tiba lupa nak beli mee kuah..utk hubby la..pastu aku patah balik sorang2 je nak beli mee tu..hubby pon satu dah nak blk baru nak plak mee tu.td mase beli laksa,jual mahal taknak mee tu..pastu aku gak yg beli..

Tengah jalan2 nak ingat blk kedai td tu, nmpk la couple yg poyo tu..huh, semak mata wa je la! bini dia muke cam baru bgn tdo yg laki muke cam org kebulur..ishk, apsal la aku terserempak dgn deorg ni..spoil mood aku je nak berbuka..tapi aku wat tatau je lalu sebelah deorang..ade aku kesah ke?? bukan aku hadap sgt nk tgk muke deorg tu..nak tegur lagi la..

Sok, aku ingat nak g bazar rmadhan yg lain so that tak terserempak dgn deorg even bayang pon tamau..eeee najis!
K la, tu je..dahhhh...

2 comments:

starz_kejora said...

weh..posa2...bt xtau je klu jmpa najis...hehehe..tutup mata ke ape..sabar byk2 na..hehehe

saifulyana said...

Insyllah..hehehe..