Thursday, July 16, 2009

4th day @ work!

hehehe..dengan bangganya nak mengumumkan.....

BEEEEEESSSST GILER LA!!!

setakat ni, dah dapat meguasai 60% of the work..

Dapat compliment dari senior lagi tau..

Me: Kak, try check yang saya buat ni..

Akak senior tu (sambil tgn dia tik kat semua transaction yg aku buat): Eh, cekap awak ek? yang ni kan baru je akak ajar semalam..ok, good! then, dah bleh enter..

Me: ngeh3x...senyum meleret..heheheh..

Ala bukan aku kesah sangat pujian tersebut..apa yg aku lebih concern adalah..

"tak ler susah sangat nak buatnyer'' dalam hati la..code je smpai 5digit..heheheh..

tapi esok memang mencabar giler..sbb td aku dah study skit..mlm ni aku ade bukak accounting book yang besau and tebal mase blajo Itm dulu..memang susah skit la..closing stuff nyer..pulak tu dateline setiap 4-5 hari bulan..adeeehhh..disaster!!

Tapi, as you guys know..aku tak penah gentar dgn ape2 je cabaran..lagi mencabar, lagi besss! kalo tak, bile nak maju kite nih?? so, gud luck untuk diri aku ni..Amin..

No comments: