Monday, July 20, 2009

ishk, nyampahnyer..aku!

Dalam dunia ni takder org lain yg aku menyampah selain minah yg suke copy-cat aku tu..ala yg post dulu tu..dia adalah org yg aku MELUAT & MENYAMPAH selepas JWBUSH!..dengan laki dia sekali aku nyampah..

Kan bagus kalau deorang pindah dari bukit sentosa ni..tapi jumpe gak kalo ade family day Perodua ke, dinner ker..ha! kan bagus kalau laki dia benti keje perodua and hidup jauh dari mata aku ni..

Ishk, kalau la jadi camtu..aku buat kenduri besar-besaran tau..aku jemput korang skali..2-3 ekor kambing aku tumbangkan..pastu, nescaya hidup aku aman dan sentosa di bukit sentosa ni..hahahah!!

@#%&**!!@....itu semua mustahil kan??

Tak kisahla..skang ni mane ade yg mustahil kan..semua pon bleh jadi..contohnye perlawanan antara MU & M'sia..sape jangka 3-2??
heheheh..So, aku harap sgt minah yg aku menyampah & meluat tu dapat menunaikan permintaan aku untuk mereka be*ambus dari hidup aku buat selamanya.....

No comments: