Thursday, July 9, 2009

Doakan aku..

Sejak hari Rabu aku dah start bersin2..mula air idung mengalir..pastu..confirm!! selsema..bila dlm satu hari aku bersin lebih dari 10x, and tiap kali bersin tu mesti double or tripple..memang sah la aku nak selsema..

Tak pasti berjangkit dgn siapa..mungkin my lilttle Adam or dgn saleswomen yang jual baju, suar & tudung yg aku beli utk g dating tu..memang dia selsema mase assist aku nak try baju tu..maybe la..takkan Adam kot sbb dia dah lame kena selsema nape baru skang aku dijangkiti..

Ishk, sebut pasal penyakit sekarang wat aku takut je..tau je la ek wabak yang femes skang..bilangan yg dijangkiti semakin bertambah dari hari ke hari..tak kurang or even menten the numbers..sejak aku selsema ni, aku tak ambil ape2 ubat pon..tapi aku kerap buang la hing*s ni..tkat ni, gejalanye hanye selsema la..ishk, mntak dijauhi segala perkara tak elok..

Semalam agak teruk sbb duk dalam cinema yang sgtlah sejuk. Dalam kereta aku tidur sebab tak tahan sgt dah..mate berair je pedih hidung ni..esok kalo tak kering idung ni, aku nak g check..
Tolong la kengkawan..doakan aku hanya selsema biaser je ek..dup dap, dup dap ni..
Amin..

2 comments:

Ella said...

aku rase ko tau la ape yg ko perlu buat - gi la klinik!

saifulyana said...

aku takut la..tp sok memang nak pergi pon..dah tak tahan ni..