Monday, July 6, 2009

Aku nak dating???

heheheh..suspend je kan..?

Yup, aku nak dating buat kali yang ke...eemmm..ntah aku pon tak ingat dah..tak kisah la kali yang ke berapa tapi memang best bile ade orang ajak aku dating..

Actually bukan orang lain yang ajak, my lovey dovey hubby yg ajak. Since aku rest selama seminggu ni, hubby ajak g dating on this Wednesday. Hubby dah apply cuti pon. How do I feel?? rasa cam nak melompat ke bumbung umah..heheheh..nape excited sgt? yer la..dah bape lame tak dating..rasenyer since Adam lahir je, kemana2 pon bertiga. tu pon tempat2 yg terhad. Contohnye, nak makan kena tempat yang ada baby chair (mase Adam dah setahun la), mase umur Adam bawah setahun, kena cari tempat makan yg sesuai iaitu ade bubur nasi, kalau Adam tgh tidur, kena masuk restoren yg ade privacy..so, sgtlah limited kalau nak jalan2. Owh, di sini bukan nak komplen about Adam ek..just nak share perubahan yg dilalui ketika Adam wujud di dalam hubungan kami. And we were so glad & happy about it..

K, berbalik pada citer dating aku ni. So, this Wednesday dating hanya both of us saje. Adam akan berada dgn babysitter nye..So, kami akan ke restoren yang dah lame tak makan di situ. Pastu, tengok wayang tapi tak plan citer aper..romantic kot..(ade ke filem romantik tgh show skang?)..yang bes nak landing kt bahu hubby (cam dolu2 tu)..pastu, jalan2 sambil pegang tangan..eee besnyer..cant wait for the day!

Today, aku dah start plan nak pkai baju ape for the day nanti..of course la sumernye baru..tunggu ek..will update later...

No comments: