Thursday, January 21, 2010

Alah bisa tegal biasa..

Ceh..bukan main lagi aku berperibahasa ek..ala sekali-sekala..

Ni sebab aku asik tido pukul 2-3am everyday. Kalau minggu hubby keje malam la..kalo tak, paham2 la ek..paling cepat pon tidor kul 12 lebih..

Mula-mula, otak aku ni agak terkezut la sbb dia kena bekerja smpai lewat malam kan..as my body too..tu yang bila kat ofis rase nak lelap je..tapi aku dah pergi urut lega sikit la urat2 and otot aku and saraf tunjang segala ni..Lame2 dah jadi ok plak..In fact, kalo tader assignment nak tidor awal mcm pelik plak..pulak dah ek?

Malam ni, satu assgment dah submit. Mintak2 la dapat full mark..amin..tinggal satu lagi assignment lak. Individual presentation. Ape??? dah la subject english..pkai slide show bagai..ni ambo nak ketaq nih..doa2 la yek aku sukses(ala-ala org endon nyebut)!
amin..

No comments: