Monday, January 18, 2010

She's annoying..

I thought we've finished this since last year..but why she keep pointing me for her sucks life??

She sooo annoying..she talked about me via Fcaebook then hide it from me..what kind of perempuan is she,hah? hipokrit is the best word to describe her..yes, she still like that until dead i guess..go to hell!

Hello, women! if you dont like me dont read my facebook la..think i dont know you keep updating about me? you also read this blog kan?? pengecut! kate blakang je berani..memang you deserve perkataan ni..POYO!

She claimed that I was ''busuk hati'' with her..eh, sape yg busuk ati dgn sape? ngko tu tak layak aku nak busuk ati pon..tak setaraf! najis muqhallazah! tak berbaloi nak di busuk hati..menyemak je! dia ni bukan topeng je setan..baju kulit, kasut sume la setan..

Astaghafirullahalazim..Jauhkanlah aku dari manusia yg mcm ni dan bersifat mcm ni..
Setakat dah tak berbaik dgn manusia mcm minah ni, hidup aku bertambah baik..rezeki bertambah..hubungan dgn hubby pon bertambah mesra..hehehe..jgn bertambah anak dah la yek..i tak ready lg la..
So, kengkawan out there tolong la jgn ade sifat mcm minah ni..biar la dia sorg je virus (mcm H1N1)..jgn biarkan diri anda dijangkiti.....virus ini...wassalam..

No comments: