Thursday, January 21, 2010

Terharunyeeerrr..

Ni bukan nak memuji atau nak angkat bakut sendiri..tp aku nak share je la..ye la yg elok dipuji yg buruk dikutuk..hahaha!! ye la kang minah yg POYO tu kate lak aku pasan bagus la hape la..tapi dah memang aku bagus nak wat cmne kan..kalo dah diri tu tak bagus jgn nak jeles pd org lain plak..
Dah la persetankan si setan tu..

Aku agak terharu dengan hubby aku sejak akhir2 ni..sejak hubby dah masuk kerja shif semula, agak senang skit la perjalanan hidup kami. Alhmdulillah..

Antara yg buat aku terharu adalah seperti berikut:

1. Hubby basuh baju tau..baju Adam, baju biasa, baju keje dia and baju keje aku..memang kena asing2 basuh..baju Adam pkai sabun khas, baju biasa tak leh basuh dgn baju keje dia..and baju keje aku rendam dgn softlan..ha, imagine..4 kali basuh tau..

2. Hubby mop lantai..hall and dapur..

3. Hubby sapu sampai kat garaj kete and siram pokok bunga aku..ishk, mcm nak menangis plak..

4. Hubby basuh pinggan, kemas rumah..

5. Ambil Adam di taska lebih awal so that he could spent time with our son before pergi kerja..

6. Ni yg paling terharu cam nak tersedu2..sepanjang minggu tak payah masak mkn mlm..kami mkn kedai..arini mkn kedai sini..sok mkn kedai kt sana plak..kadang2 beli burger..sob..sob..

Kalo korang jd aku, terharu tak? tu tak termasuk tolong taip assigment tu..hahahah!!!
Hari ni, lepak makan kat kedai dgn officemates aku..memang sempoi hubby ku ini..Love u so much!
Bila dia msuk shif ni at least ade 1 day yg dia akan off..sabtu or ahad..so, bleh la jalan g mane2..minggu depan nak blk kg lagi..besh2!!
Bersyukur aku dapat hubby mcm dia..
Nasib baik la dia amik shif yg tak same dgn shif laki minah POYO tu..takder la terserempak ke, ternampak ke..tersama event ke..eee..najis!

1 comment:

Ella said...

bagusnye dar... aku ni plak, suh vacum kapet dari tahun lps tak buat2 pon.