Friday, January 1, 2010

Happy new year! 2010

Welcome miss 2010! and goodbye to miss 2009..

Banyak kisah duka, sedih, gembira mase 2009..tapi aku bleh buat conclusion yang 2009 adalah tahun yang tak berapa memberangsangkan dlm idup aku..antaranya;

1. Quit job 2 kali and of coz la dapat company yang tak pernah hargai aku.

2. 2 kali je pergi bercuti (Melaka & JB)

3. Aku baru tau sape kawan sape lawan

4. Lebih kerap gaduh dgn my hubby (sume pasal tekanan kerja)

5. And banyak lagi..yang kecik2


Yang pastinya..2009 ada gak memberi kenangan yg bes;

1. Of coz still menjadi mama kepada Adam Darwish yang sgt pintar tu

2. Renovate umah luar dalam even tak smpai jd cam yg diinginkan lagi

3. Sambut Adam 1st birthday.

4. Dapat keje dgn company sekarang

5. Dapat sambung blaja (e-pjj)

Alhamdulillah...ape pon yang berlaku di 2009 pahit manis, tetap menjadikan aku hambaNya yg bertaqwa. Dan yang paling penting..setiap tahun...Allah masih memberi kesempatan pada aku untuk bersujud memohon kesyukuran di atas kenikmatan dan sujud keampunan di atas kesalahan yg pastinya setiap tahun tak terhitung banyaknyer..

Kedatangan 2010, aku ade buat wish list (macam korang kan)
Antaranya...

1. Menjadi Mama yang terbaik buat Adam and Isteri yang dikasihi buat papa Adam

2. Menjadi pekerja yg berkaliber (heheheh..ade good news pasal keje..guess what??)

3. Nak dapat keptusan yg flying colors untuk exam on April ni..

4. Nak pergi bercuti di Langkawi (dah byk thn plan tak jadi2)

5. Nak tuka perabot2 dlm umah..

Takat ni dulu..nanti kalo ade lagi aku tambah..


Wish list thn 2009 yg tercapai adalah..

1. Dapat keje dekat dgn umah..bes2!!!

2. Dapat gaji bes tapi dah benti dah..at least dapat la kan

3. Being the best mom to my liltle Adam

K la..nanti citer pasal new year eve tau..berita yang baik la..
Dah...

No comments: