Monday, February 1, 2010

Aku pon..

(Ekoran dari cerita dari blog eni)

Aku pon mcm si eni tu..memang aku tak minat langsung barang kemas..tp aku suka la kekemasan..cuma bab perhiasan yg memerlukan kilauan keemasan tu aku tak berapa suka.

Yang ada pon cukup syarat je..tu pon sbb benda tu tak ganggu aktiviti perjalanan idup aku..cam rantai..cincin pon yg brtunang ni je..yg satu lagi white gold diamond..

AKu pon pelik ade setengah org..ha, gedabak! mak ai..dari jauh dah bersinar-sinar..kalo duk kg time2 kenduri tu memang masing2 selak lengan baju kurung la kan..yg rantai plak kena cari yg labuh dan lebih labuh dari tudungnye..ye la..kang tak nmpak plak..Tak takut ke kena ragut ke? kena rompak ke..? pastu yg merompak tu kena maki bagai..walhal yg memakai tu tak ingat2 plak yek..

Kadang2 nak pergi melancong pon berkilo2 pkainya..apa yg sinonim pergi ke tempat peranginan dan memakai barang2 emas sume ni..? bukan nak sakit ati sbb tak ader..kalo nak beli, bila2 pon bleh..tp bagi aku..biarla melabur dgn cara yg bijak..kalo nak melabur tak terjamin nyawa watpe..kang melabur dlm kubur je..tu pon bkan bleh bawak yg emas2 ni..gigi emas bleh la..hahahah!!!

Ini pendapat aku la..kalo diberi pilihan..yang belah tgn kanan barang kemas berkilo2..kat tgn kiri pelbagai aneka kasut dan handbag..sure aku pilih yg tgn kiri tu..barang kemas list interest yg ke 1200 kot..hahahah!!!
So sesape yg minat barang kemas tu..terpulang la..jgn la terasa plak yek..ni pendapat aku je..nak share dgn post eni..hehehe