Tuesday, February 9, 2010

ermm..betul ke?

Gambar yg menjadi bualan hangat papparazzi..hehehe

Try korang tgk betul2..betul ke aku pregnant..aku upload gambo ni kat fb..and ada yg meneka aku pregnant..aku tgk pon memang mcm pregnant..tu aku tak upload gambo ni dlm blog Adam..tp dlm fb aku letak and tekaan aku betoi..ramai yg tanye aku pregnant ke..siap sonok lagi Adam nak dapat adik..

Korang rase betul ke aku pregnant? sape yg jumpe aku kt besday Adam aritu tau le aku sarat ke tak..hahahaha!! chow!

4 comments:

Ella said...

eh siyes ke? aku tak nmpk pon perut ko aritu? ke aku terlalu distracted dgn mee sanggul goreng?

saifulyana said...

hahahaah!!!

cuci mata said...

hehhe..xpeknen lg...ilusi optik je tu...

saifulyana said...

hahaha!! eni terer la..memang la tak pregnant lagi..tu le last aku pakai bj tu..pasni tanak dah..nyampah la..nmpak gemuk ler..(eleh dah memang gemuk pon)