Friday, February 26, 2010

Maulidur Rasul..

Selamat menyambut Maulidur Rasul semua..

Aku ade terbaca, terdengar ceramah and mcm2 lagi kisah tentang Rasul kita, Nabi Muhamad S.A.W..
Aku sgt kagum dengan Beliau and aku rase semua umat Islam begitu..
Pengorbanan, ketabahan, kesabaran..sifat rendah diri, budi pekerti, bersederhana..mcm2 lagi sifat terpujinya..
Berbeza dgn sifat umatnya(kite sume la)..
Dari itu, sempena hari yg penuh keberkatan ni..aku mengambil kesempatan utk memohon seribu kemaafan pada mereka-mereka yg pernah terluka, terasa..bengang..mcm2 lagi dgn aku or kata-kata aku..buang yg keruh, ambil yg jernih..
aku kan manusia biasa..kadang2 perbuatan melampaui akal..
Aku paham jika ada yg belum bersedia memaafkan aku..aku berdoa pd tuhan moga korang bukak pintu hati utk maafkan aku..
Pada kengkawan jugak (takkan mintak maaf ngan musuh je kan), aku memohon maaf di atas segala kekilafan aku..
Seperti sifat Rasul kita, menerima teguran dan memberi teguran..aku rela ditegur andai bersalah..hehehe..
Weh, aku serious ni..
Semoga Maulidur Rasul kali ni, lebih bermakna buat aku dgn mendapat kemaafan dr kalian..
Wasalam...

No comments: