Monday, February 15, 2010

Mood memasak saya..

Hehehe..dah lame aku tak masak..sempena cuti yg agak pjg ni, aku plan untuk masak pada mereka yg aku sayangi..hubby tak suruh pun but im he one who really insists..started from yesterday..but tak snap..today baru nak snap..ye la kang ade org tak caye lak aku boleh memasak..memang la boleh but tahap pro tu belum lagi la..

Menu utk lunch arini:



Taraaaa...! Masak lemak sayur, Sambal sotong and ikan goreng..

Hubby and Adam memang suke masak lemak..so, aku masak la mkanan kegemaran deorang..


Sambal sotong..


Ikan kembung goreng..

Hubby ckp : Sayang jarang masak, sekali masak..3 pinggan papa tambah...

Betul tau..kalo selalu sgt msk dah jd tak surprise sgt la..but kalo sesekali memang sedap la..but for mereka yg tidak bekerja tu lain la..my hubby gave me 4.5/5 stars..where is the 0.5? he said if ade sambal belacan lagi mantap..

Ala yang..tak suke la nak tumbuk2 sambal ni..kang panas tangan la..lain kali ek..
Itu saje..daaaahhh

No comments: