Monday, February 1, 2010

Kisah..

aku dan dia..

Dulu aku pernah menjadi kawan baik dia. Kami berkongsi cerita..kutuk org tu..org ni..citarasa yg sama..pemikiran yg sama..

Tapi..ape yg buat kami bergaduh? berdendam? berjauhan?

Sebab..bila kawan aku ni "tikam dari belakang"..mengutuk aku dalam diam..mementingkan diri..dan dia belajar menjadi hipokrit..

Aku terkilan...aku tak marah pon dia macam tu..tp aku benar2 terkilan..terluka..aku kan sahabatnya..aku agak sedih kami end up macam ni..

Aku jamin dia akan terus begitu kerana dia bahagia dgn bersikap begitu..dia bangga berbuat demikian pada mereka yg pernah menganggapnya seperti adik beradik..

Kawan, terimalah kenyataan..aku masih terkilan..(ceh, mcm lagu ahli fikir plak..)

2 comments:

Ella said...

kdg2 kita rase mcm tak kenal dah org tu bila dia sanggup buat benda yg tak terjangkau dek akal fikiran kita. takpe, ko still ada ramai kwn lain termasuk la aku. :)

saifulyana said...

thanx..ella..friend foreva?